środa, 15 sierpnia 2012

Profesję z The Sims 3 Zostań Gwiazdą.

Hej! Zauważyłam że mój blog zaczyna się rozwijać. Więc BARDZO WAM za to dziękuje, bo to wtedy, gdy zauważyłam że liczba kom. jest większa, chciałam pisać więcej.

Wczoraj, jak pewnie zauważyliście, zamieściłam post o profesjach z The Sims 3 Kariera, ale dzisiaj będzie on o The Sims 3 Zostań Gwiazdą. A więc zaczynam:
Piosenkarka -Nie pracuje w ---------. Ma ruchomy czas pracy*.
Akrobata - Nie pracuje w --------. Ma ruchomy czas pracy.
Magik - Nie pracuje w --------. Ma ruchomy czas pracy.

*Pewnie zastanawiacie się dlaczego postawiłam gwiazdkę nad "Ruchomy czas pracy", bo chciałam wam wytłumaczyć co to znaczy. Znaczy to bowiem, że może on (czyli Sim) Pracować, kiedy TYLKO chce.

Dobra to na tyle, a następny post to "Dzień z pytaniami i odpowiedziami"! (instrukcja w następnym poście)

6 komentarzy:

  1. OO przytulnie tutaj ^^ Z profesjami mam różnie z jednej strony są one baaardzo dobre ale z drugiej strony skupiasz się tylko na profesji i nie myślisz o rodzince, przynajmniej ja tak mam :/ /epicsim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem profesję się bardzo opylają. Popatrz. Za najwyższy poziom kariery piosenkarza (nie pamiętam jak się nazywa, ale też opisuję) dostaniemy 2400 honorarium na tydzien BEZ NICZEGO + ilość za śpiewane telegrami i za koncert w jednym dniu... takze spokojnie mozeny dostać z 5000 simoleonów. Gdzie w edukacji najdroższej karierze kurator okręgowy dostaje około 500 simoloenów za godzinę (jak się nie mylę) czyli za dzień okolo 3000 tysiące. Także profesje się bardziej opłacają gdyby nie honorarium :P Wpadaj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I mnie zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne Evo, oczywiście że cię zaobserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że Evo ma rację. Profesje nie dość, że dają więcej simoleonów to jeszcze dają możliwość kierowania wszystkim co robi Twój sim w pracy.
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego reaktywowanego bloga http://sim-island.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. gram sobie w ten dodatek i myślę ze po zmroku było lepsze od tego tam były wampiry ^,^ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń