środa, 4 lipca 2012

Lampa dżina.

Hej! Wiem że dawno nie pisałam, ale wybiłam się z rytmu gdyż nie pisałam przez kilka dni. Przepraszam was za to serdecznie. Ale jestem bardzo zadowolona z statystyki bloga! Chciałam wam bardzo podziękować!

Lampa dżina to po prostu lampa. Można ją posiadać za pomocą "Punktów Szczęścia Życiowego". Potem wystarczy wyczyścić lampę i wyjdzie Dżin. Potem Prosisz o życzenia ALE MASZ ICH TYLKO 3!
(na zdjęciu jest on przeźroczysty, ale na prawdę jest po prostu niebieski)

5 komentarzy:

  1. Ale jak znalazłaś dżina? Jego się kupuje za punkty szczęścia? Z jakiego to dodatku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżin znajduje się w "nagrodach szczęścia życiowego". Kupujesz go za punkty szczęścia życiowego. I jest to z dodatku Zostań Gwiazdą.

      Usuń
  2. Hej , fajny blog ;)) bardzo interesujący ;p czy mogłabyś wejśćna mój blog ? oto link ; http://wszystko-oo-the-sims3.blogspot.com/
    i mam pytanie , czy mogłabyś mi zareklamować blog ? jeśli tak to dziękuję a jeśli nie to spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo fajnego bloga. Czekam na następny post

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne ;) wpadnij na http://bigsimstory.blogspot.com/ i dodaj się do obserwatoró. ja się dodałem do twojego ;)

    OdpowiedzUsuń